handla.blogg.se

Räkningar betalda

Publicerad 2014-09-30 06:12:50 i Allmänt,

Så nu är alla räkningarna betalda och det känns som en okej månad. Inga utsvävningar men okej! Sonen ska ha ett sova över party den här månaden och jäntan ska ha sitt kalas så det kommer att gå åt en del pengar men det är okej. Jag har egentligen inga större saker jag behöver. Eftersom jäntan redan tappat bort två par vantar kommer jag behöva köpa ett trepack till med vantar. Trots att dom är märkta försvinner dom på dagis, det är sånt som händer. Just nu är det en vattenskada på deras dagis, inte deras avdelning men det är ändå dom som får evakuera. Hon lämnas på vanliga stället men sedan går dom till ett annat dagis i närheten för att sen gå tillbaka igen. Det blir rörigt och ingen vet vart dom ska hänga/lägga sina saker så att det bara är vantar som försvunnit ser jag som ett under!
 
Jag vet att det kommer att komma fler saker som behövs, så är det såhär i höst/vintertider. Men det tar vi då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela