handla.blogg.se

Skönt!

Publicerad 2014-09-15 18:39:11 i Allmänt,

Så skönt att ha betalat in resten av lånet. Även om det fortfarande är lånade pengar så slipper jag all ränta och allt jag nu betalar går till amortera av dom kronorna som är kvar! Jag kan inte annat än älska mitt hjärta lite mer efter det här. Han är så underbar!
 
Sen har jag köpt träningskort också. I dag så var jag där med sonen eftersom han är så rädd för vatten. Så det vart ingen simning i dag. Det kostar 20,- för honom att bada när jag är med. Och jag går ju in på kortet så det är verkligen ett billigt nöje!
 
jag fick även prata med en av hans simlärare om hans rädsla och han ska from nu specialträna lilleman så han kan komma tillrätta med sin rädsla! En så jäkla bra lärare. Jag fattar inte att ingen har berättat för honom att grabben är rädd. Tydligen måste jag ta tag i sånt själv och jag är glad att jag inte bara lät det bero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela