handla.blogg.se

Världens finaste

Publicerad 2014-09-15 05:57:39 i Allmänt,

Jag tror faktiskt att jag har träffat världens finaste man. Han skulle sätta in pengar åt mig för gymkortet. Jag kollar kontot och det sitter en alldeles för hög summa där. Ringer honom såklart och frågar. Nu kan du betala tillbaka det resterande på ditt lån också. Det suger ut pengar frånn dig varje månad och det är en helsikes massa ränta som är helt oödig. Nu kan du betala det du känner att du kan avvara till mig i stället.
 
Han har tjatat länge om att få göra det för mig men jag säger envist nej. Nu löste han det ;) Jag är så tacksam för det kommer verkligen att hjälpa mig. Vi ska skriva ett skuldebrev. Inte för att han vill utan för att jag vill. Jag kommer aldrig låta bli att betala men jag vill ändå att det ska finnas på papper! Nu ska jag dessutom köpa gymkortet, förhoppningsvis orkar jag gå ner redan i dag och simmar lite. Vad skönt det ska bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela