handla.blogg.se

Billig lax

Publicerad 2015-04-07 15:43:42 i Allmänt,

Idag blir det lax med citronsås till middag! Jag fick tag i färsk lax för 69.90,-/kg så jag köpte en bit på ett kg. Vi är ju inte några storätare på lax direkt så det räcka till tre mål, det tycker iaf jag är billigt :)
 
Nu är äntligen påsken över och man kan börja återgå till någon form av vardag igen. Det är skönt att vara tillbaka i rutiner igen även om jag gärna skulle vara ledig ett par veckor till :)
 

Jag har inte så mycket pengar kvar men det är lugnt. Jag har handlat mat för resten av veckan så nu blir det inga fler matinköp den här veckan. Förutom lax blir det grillad kyckling med ris/bulgur/couscous/matvete och köttfärssås och spagetti. En enkel vecka men jag tror nog att maten kommer att smaka mumma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela