handla.blogg.se

En bebis!

Publicerad 2015-04-27 05:35:41 i

Vi kommer om 4 dagar att välkomna en bebis i hemmet En liten flicka. Vår familj känns redan mer komplett!

På fredag åker hela familjen till mina föräldrar i Sätra Brunn och lämnar barnen där. Sen åker jag och Matte in till Sala och hämtar lilla fröken. Vår lilla valp! 


Hon är en blandning mellan powder puff och långhårig tax och har en väldigt speciell frisyr. För er som inte vet så är powder puff en hårig kinesisk nakenhund. Det nakna har slagit igenom en del om man säger så. Magen är helt naken, på sidorna har hon lite stubb och på ryggen har hon mohikan. Så cool men framförallt charmig! 

Jag valde en liten hund för första gången. För att finansiera köpet kommer jag att minska Tv - utbudet och säga upp vårt fadderbarn. Det här är det som läkare har rekommenderat mig då det är den bästa terapin för mig. Just nu måste jag sätta mig och min familj före andra. 

Problemet är att komma överens om namn. Sonen vill ha Issi. Dottern Elsa eller Anna. Jag och Matte vill att hon ska heta Svea. Hon såg ut som en Svea från början :)


Här ser man bättre hur hon har sin päls, min finaste fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela